• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۳/۲۹ 
شهردار پردیس خبر داد؛
30 عنوان برنامه متنوع طی ایام ماه مبارک رمضان در پردیس اجرا شد

 

 

 

 

 

شهردار پردیس خبر داد؛

30 عنوان برنامه متنوع طی ایام ماه مبارک رمضان در پردیس اجرا شد

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری پردیس، کورش گلریز اظهار داشت: شهرداری پردیس همچون سنوات گذشته و در سایه حمایت و پشتیبانی شورای اسلامی شهر و شهرداری پردیس برنامه های متعددی در راستای استقبال از ماه مبارک رمضان اجرایی کرد.

وی ادامه داد: این ماه در سال جاری با ایام سوگواری معمار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) مصادف بود و شهرداری پردیس در راستای گرامیداشت یاد و خاطره این بزرگ مرد تاریخ ایران و جهان و نیز بزرگداشت یاد و خاطره شهدای قیام خونین 15 خرداد برنامه های مختلفی شامل کمک به اعزام زائران به حرم مطهر، برپایی ایستگاه صلواتی و پذیرایی، توزیع اقلام فرهنگی، آیین بزرگداشت مقام شامخ معمار کبیر انقلاب در مسجد صاحب الزمان(عج) و ... را اجرایی کرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: از دیگر برنامه ریزی های شهرداری پردیس برپایی جشن های میلاد با سعادت کریم اهل بیت عصمت و طهار(ع) امام حسن مجتبی(ع) بود، بر این اساس جشنی با همکاری ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در بوستان نورالشهدا برگزار شد.

به گفته گلریز، از دیگر امور اجرایی شهرداری پردیس در ایام ماه مبارک رمضان می توان به کمک به برپایی راهپیمایی روز جهانی قدس، کمک به اقامه نماز عید سعید فطر، آذین بندی محیطی، برگزاری مسابقات ورزشی جام رمضان فوتسال، ارسال پیام کوتاه، تهیه نماهنگ های مرتبط و اکران در نمایشگرهای شهری و ... اشاره کرد.

وی افزود: همچنین برگزاری آیین گلریزان بعد از ضیافت افطار در زورخانه شهدای هسته ای شهرداری پردیس، کمک به برپایی مراسم لیالی قدر در مساجد سطح شهر، حضور در جلسات هماهنگی، برگزاری مراسم مرتبط با سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر قهرمان در مجموعه فرهنگی ورزشی شهرداری پردیس و سایر نقاط شهر، همکاری در برپایی محافل انس با قرآن در مساجد و حسینیه های سطح شهر، افزایش ظرفیت مسجد الغدیر به منظور رفاه حال نمازگزاران و ... نیز در ردیف دیگر فعالیت های شهرداری پردیس طی این ایام مبارک قرار می گیرد.

 

 

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0