• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ 
شهردار پردیس خبر داد؛
فضای سبز شهر پردیس به بیش از 207 هکتار رسید

 

 

 

 

 

شهردار پردیس خبر داد؛

فضای سبز شهر پردیس به بیش از 207 هکتار رسید

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری پردیس، کورش گلریز ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: شهرداری پردیس طی سال جاری برنامه های متنوعی در حوزه فضای سبز اجرایی کرده و یا در دست اجرا دارد.

وی ادامه داد: از جمله این برنامه ها می توان به مبحث توسعه فضای سبز در نقاط مختلف شهر اشاره کرد.

این مقام مسئول معتقد است که توسعه فضای سبز می تواند مزایای بسیاری از جمله ارتقای نشاط اجتماعی، سلامت جسمی  و روحی شهروندان، بهبود نمای بصری و افزایش مشارکت های مردمی را به دنبال داشته باشد.

به گفته گلریز، در شهر پردیس و از ابتدای شکل گیری تا انتهای سال 96 رقمی بالغ بر 202 هکتار فضای سبز ایجاد شده که البته بر اساس افق تعیین شده در حوزه فضای سبز و طبق طرح تفصیلی باید در 11 فاز بیش از یک هزار و 150 هکتار فضای سبز ایجاد شود.

شهردار پردیس ادامه داد: همچنین طی نیمه نخست سال جاری 52 هزار و 500 مترمربع فضای سبز در نقاطی نظیر بوستان نورالشهدا، حاشیه آزادراه تهران – پردیس، تداوم اجرای کمربند سبز جنوبی پردیس و ... تحقق یافت.

وی ضمن تاکید بر لزوم توسعه آبیاری فضای سبز شهر پردیس از طریق آبیاری تحت فشار خاطرنشان کرد: در 6 ماهه نخست سال جاری 65 هزار مترمربع اجرای سیستم آبیاری تحت فشار (قطره­ ای و بارانی) در بوستان نورالشهدا، حاشیه آزادراه تهران - پردیس، جنگلکاری خرمدشت، جنگلکاری فاز یک و ... صورت اجرایی به خود گرفت.

 

 

 

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0