• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۷/۲۸ 
شهردار پردیس؛
فاز دوم پروژه بوستان «دره جوزک» شهر پردیس کلید خورد + تصاویر

 

 

 

 

 

شهردار پردیس؛

فاز دوم پروژه بوستان «دره جوزک» شهر پردیس کلید خورد

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری پردیس، کورش گلریز ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: توسعه بوستان ها و مراکز تفرجگاهی در پردیس از جمله برنامه های مورد پیگیری مدیریت شهری بوده و هست.

وی معتقد است که وجود مراکزی از این دست در شهری همچون پردیس با تعداد کثیر و قابل ملاحظه سازه های آپارتمانی، می تواند موجب ارتقای نشاط اجتماعی مردم و افزایش رضایتمندی آنها شود که ازدحام جمعیت و حضور شهروندان به ویژه طی ساعات عصر در بوستان های این شهر، خود گواهی بر این مدعی است. 

این مقام مسئول تصریح کرد: بنابراین، با توجه به اهمیت موضوع و از زمان شکل گیری پردیس 31 قطعه بوستان در این شهر احداث و به بهره برداری رسیده است.

شهردار پردیس، افزایش جمعیت این شهر را شرایطی منحصر به فرد در میان سایر شهرهای کشور خواند و بیان داشت: پردیس، شهری رو به رشد و در معرض انفجار جمعیت تلقی می شود که اصلی ترین دلیل آن احداث، بهره برداری و تحویل تدریجی واحد های طرح مسکن مهر است.

گلریز تصریح کرد: طبق آمارهای رسمی، جمعیت پردیس در سال 85 رقم 25 هزار نفر، در سال 90 رقم 45 هزار نفر و در سال 95 به 80 هزار نفر رسید که در یک برآورد ساده باید گفت که جمعیت این شهر طی هر پنج سال دوبرابر می شود.

وی اضافه کرد: با چنین رشد پرشتابی، جمعیت پردیس تا سال یک هزار و 400 به بیش از 500 هزار نفر رسیده و در ردیف هشت شهر پرجمعیت کشور قرار می گیرد و برای تامین نیازمندی های زیربنایی و روبنایی شهروندان فعلی و آینده شهر باید از امروز تدبیر کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: از این رو، مجموعه شهرداری پردیس در سایه حمایت های بی دریغ اعضای محترم شورای اسلامی این شهر و مسئولانی استانی و کشوری طرح های متعددی را برای رفاه شهروندان در نظر گرفته که یکی از آنها اجرای فاز دوم پروژه بوستان «دره جوزک» است.

شهردار پردیس با اشاره به مشخصات فیزیکی این پروژه خاطرنشان کرد: «دره جوزک» نام قدیمی دره و مسیلی البته نه چندان عمیق است که امروز بخشی از فاز دو شهر پردیس را شامل می شود، بدین ترتیب طی سالیان گذشته بوستانی به همین نام در فاز نخست اجرا شد به بهره برداری رسید.

گلریز تصریح کرد: این طرح طی روزهای گذشته در فاز دوم و به منظور تکمیل پروژه با اجرای خاکبرداری در حدفاصل خیابان «دکتر شریعتی»، بلوار «شهید صیاد شیرازی» و مسیر خروجی منتهی به آزادراه تهران – پردیس آغاز به کار کرد.

وی ادامه داد: پروژه مذکور با مساحتی بالغ بر 20 هزار مترمربع پس از تکمیل، علاوه بر کاربری بعنوان مسیل عبور آب های سطحی به ویژه طی ایام پربارش سال، مرکزی تفریحی برای شهروندان با امکاناتی نظیر زمین بازی، فضای سبز، سرویس های بهداشتی، مسیر پیاده روی و ... خواهد بود.

 

  

   

 

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0