• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۸/۲۹ 
رئیس شورای اسلامی شهر پردیس خبر داد؛
احداث زمین فوتبال استاندارد و مجموعه ورزشی جدید در شهر پردیس

 

 

 

 

 

 

 

 

رئیس شورای اسلامی شهر پردیس خبر داد؛

احداث زمین فوتبال استاندارد و مجموعه ورزشی جدید در شهر پردیس

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری پردیس، سیدعلی موسوی جوردی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: گسترش ورزش در دو بخش توسعه اماکن ورزشی و همچنین اجرای برنامه های متنوع در هر شهری، مواهب بی شماری به دنبال دارد.

وی ادامه داد: وجود شهروندانی ورزشکار به ویژه جوانان و نوجوانانی علاقمند و فعال در رشته های مختلف ورزشی، شهری پویا، سالم، به دور از معضلات فرهنگی و رها از ناهنجاری های اجتماعی را نوید می دهد.

این مقام مسئول اضافه کرد: از این رو، مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری پردیس با درکی صحیح از اهمیت موضوع ورزش، فعالیت جدی و ثمربخش در این حوزه را کلید زد که راه اندازی کمیسیون ورزشی شورای اسلامی با مدیریت جناب آقای ناصر چراغی، حضور اعضای این شورا در راس هیئت های ورزشی پراهمیت و سمت های مختلف نظیر فوتبال، ورزش های همگانی، کشتی، ورزش کارگری، معاونت هماهنگی امور ورزشی بانوان اداره ورزش و جوانان شهرستان، پیگیری و تصویب اعتبارات لازم برای اجرای پروژه های ورزشی، راه اندازی دفاتر هیئت های ورزشی و ... بخشی از این فعالیت ها محسوب می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر پردیس افزود: همچنین برپایی جشنواره بادبادک ها و پیاده روی بزرگ خانوادگی به همت هیئت ورزش های همگانی شهر پردیس، حضور تیم های فوتبال و فوتسال شهرداری پردیس در رقابت های مختلف شهرستانی و استانی، برپایی مسابقات استانی فریزبی و رکوردزنی بارفیکس به میزبانی شهر پردیس، برگزاری رقابت های انتخابی تیم کشتی شهر پردیس توسط هیئت کشتی این شهر، حمایت از برگزاری رقابت های جام رمضان در رشته های مختلف، کمک به حضور ورزشکاران رشته های مختلف در آوردگاه های استانی و کشوری و ... تحقق یافت.  

موسوی جوردی از احداث مجموعه ورزشی چند منظوره در شهر پردیس خبر داد و گفت: در همین راستا، پروژه مجموعه ورزشی جدید در پردیس طی ایام هفته دولت سال جاری، مراحل احداث خود را آغاز کرد و در حال حاضر بخش عمده ای از طرح خاکبرداری را پشت سر گذاشت.

وی اضافه کرد: این سالن چند منظوره جدید ورزشی با ظرفیت دو هزار و 500 صندلی و قابل ارتقا به سه هزار صندلی احداث می شود و شهرداری پردیس برای اجرای آن اعتبار ابتدایی به مبلغ 30 میلیارد ریال اختصاص داد.

این مقام مسئول افزود: محل احداث مجموعه ورزشی جدید به مساحت 10 هزار مترمربع در جنب بلوار شهید چمران شهر پردیس قرار دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر پردیس در ادامه از پیگیری احداث زمین فوتبال استاندارد در روستای سیاهسنگ این شهر خبر داد و گفت: از دیگر طرح های ورزشی مورد پیگیری شورای اسلامی شهر پردیس با بهره گیری از تجربه موفق ساخت زمین فوتبال استاندارد «سوم خرداد» در فاز یک، احداث مجموعه ای مشابه در روستای سیاهسنگ است.

موسوی جوردی تصریح کرد: در حال حاضر این طرح، امور مقدماتی خود را سپری می کند تا پس از طی مراحل ابتدایی در سالیان آتی احداث و به بهره برداری برسد.  

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0