يکشنبه, 29 مهر 1397
عنوان : شهردار پردیس خبر داد؛
کد خبر : ۶۸۸۴
تاريخ :
 ۱۳۹۷/۰۷/۱۶ 
ساعت : ۱۰:۲۲:۲۷

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

 

 

 

 

 

شهردار پردیس خبر داد؛

تسریع 85 درصدی در ارائه خدمات شهرداری پردیس با اجرای طرح «میز خدمت»

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری پردیس، کورش گلریز ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: طرح میز خدمت در مجموعه شهرداری پردیس با هدف ارائه خدمات به موقع و موثر به شهروندان و تحقق اصل تکریم ارباب رجوع با استناد بخشنامه ریاست جمهوری در اجرای تصویبنامه حقوق شهروندی در نظام اسلامی) قانون مدیریت خدمات کشوری طی هفته دولت افتتاح شد.

وی ادامه داد: با اجرای این طرح، بخش قابل توجهی از سردرگمی‌ و مشکلات مردم در پیگیری امور اداری برطرف و طبق آمارهای به دست آمده از ارزیابی های اخیر تا 85 درصد در نیاز آنها برای مراجعه به واحدهای مختلف کاسته شده است.

به گفته این مقام مسئول، میز خدمت در شهرداری پردیس در محل لابی با هشت میز و حضور کارشناسان واحدهای شهرسازی، سازمان حمل و نقل همگانی، خدمات شهری، 137 و ... عهده ‌دار وظیفه ارائه اطلاعات و راهنمایی ‌های لازم به مراجعان در ارتباط با امور جاری است.

شهردار پردیس اضافه کرد: همچنین با راه اندازی سامانه ارسال پیام کوتاه و اطلاع رسانی از روند اجرای مراحل مختلف پرونده به همراه تعیین و اعلام بازه زمانی مورد نیاز برای طی مراحل اداری به مدیریت زمان پر ارزش شهروندان کمک می شود.    

 گلریز، تکریم ارباب رجوع را اصلی ترین وظیفه دوایر خدمات رسان خواند و افزود: یکی از تاکیدات همیشگی اعضای محترم شورای اسلامی شهر پردیس، تکریم ارباب رجوع در هر شرایطی است.

وی تصریح کرد: از این رو، کارکنان شهرداری پردیس به ویژه پرسنل میز خدمت با آشنایی کامل به شرح وظایف خود و قوانین شهری، حتی در صورت مشاهده مطالبه ای خارج از حیطه قانون، سعی بر تشریح دلایل عدم اجرای آن خواسته با لحنی ملایم دارند.

 

 

   

 

 



بازگشت           چاپ چاپ         
 

DOURAN Portal V4.0.4.0

V4.0.4.0