پنج‌شنبه, 30 خرداد 1398
عنوان : طی سال 97 صورت گرفت؛
کد خبر : ۷۳۶۳
تاريخ :
 ۱۳۹۸/۰۲/۲۵ 
ساعت : ۱۲:۴۷:۲۰

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

 

 

 

 

 

طی سال 97 صورت گرفت؛

پاسخگویی به 8693 مراجع در میز خدمت شهرداری پردیس

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری پردیس، طرح میز خدمت در مجموعه شهرداری پردیس با هدف ارائه خدمات به موقع و موثر به شهروندان و تحقق اصل تکریم ارباب رجوع با استناد بخشنامه ریاست جمهوری در اجرای تصویبنامه حقوق شهروندی در نظام اسلامی طی هفته دولت افتتاح شد.

با اجرای این طرح، بخش قابل توجهی از سردرگمی‌ و مشکلات مردم در پیگیری امور اداری برطرف و طبق آمارهای به دست آمده از ارزیابی های اخیر تا 85 درصد در نیاز آنها برای مراجعه به واحدهای مختلف کاسته شده است.

میز خدمت در شهرداری پردیس در محل لابی با هشت میز و حضور کارشناسان واحدهای شهرسازی، سازمان حمل و نقل همگانی، خدمات شهری، 137 و ... عهده ‌دار وظیفه ارائه اطلاعات و راهنمایی ‌های لازم به مراجعان در ارتباط با امور جاری است.

همچنین با راه اندازی سامانه ارسال پیام کوتاه و اطلاع رسانی از روند اجرای مراحل مختلف پرونده به همراه تعیین و اعلام بازه زمانی مورد نیاز برای طی مراحل اداری به مدیریت زمان پر ارزش شهروندان کمک می شود.   

 

 

 

   

 

 



بازگشت           چاپ چاپ         
 

DOURAN Portal V4.0.4.0

V4.0.4.0