• time : 00:00
  • Date : Thu Dec 03, 2020
شهردار پردیس خبر داد؛
ساماندهی اتوبارهای شهر پردیس با هدف رفاه حال رانندگان و دسترسی بهتر شهروندان به خدمات باربری

 

 

 

 

 

 

 

شهردار پردیس خبر داد؛

ساماندهی اتوبارهای شهر پردیس با هدف رفاه حال رانندگان و دسترسی بهتر شهروندان به خدمات باربری

مرتضی همتی از اجرای طرح ساماندهی خودروهای باربری شهر پردیس به منظور پیگیری دو هدف رفاه حال رانندگان زحمتکش و تسهیل در دسترسی بهتر شهروندان به خدمات باربری با همكاري شهرداری و پليس راهور خبر داد.

شهردار پردیس ضمن تشكر از پليس راهور اظهار داشت: پیش از این اتوبارهای شهر پردیس شامل خودروهای سنگین کامیون و همچنین وانت بارها در نقاط مختلف شهر پراکنده بودندكه علاوه بر ايجاد ترافيك موجبات نارضايتي شهروندان را نيز فراهم كرده بود.

وی ادامه داد: از این رو، مدیریت شهری پردیس در راستای رفع معضلات بصری، حفظ کرامت رانندگان عزیز بعنوان یکی از اقشار زحمتکش جامعه و همچنین دسترسی آسان تر شهروندان به خدمات باربری نسبت به ایجاد محلی برای استقرار این خودروها اقدام کرد.

به گفته این مقام مسئول، در حال حاضر محلی در ابتدای محله پردیسان فاز سه شهر پردیس توسط خدمات شهری شهرداری آماده سازی، برای پارک انواع مختلف خودروهای باربری تفکیک و این مهم از طریق نصب چند تخته بنر، اطلاع رسانی شده است.

همتی تصریح کرد: همچنین طی تعامل با شرکت های باربری فعال در منطقه مقرر شد همه اتوبارها در محل مذکور مستقر شوند و از این پس پارک این خودروها در سایر نقاط شهر تخلف محسوب و با اعمال قانون مواجه خواهد شد.

Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    6.1.7.0
    V6.1.7.0