• time : 00:00
  • Date : Mon Aug 30, 2021
شهردار پردیس؛
بازار میوه و تره بار فاز هشت شهرداری پردیس آماده بهره برداری شد

 بازار میوه و تره بار فاز هشت شهرداری پردیس آماده بهره برداری شد/ همتی: شان ما نوکری مردم است و این به کلام نیست و در عمل باید ثابت شود

بازار میوه و تره بار فاز هشت که توسط شهرداری پردیس احداث شد، ساعتی پیش در واپسین روزهای هفته دولت افتتاح شد.

آیین افتتاح این پروژه عمرانی و خدماتی صبح امروز با حضور حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران، حجت الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه شهرستان، عبدالعظیم رضایی فرماندار، مرتضی همتی شهردار پردیس و دیگر مدیران برگزار شد.

شهردار پردیس در این مراسم اظهار داشت: تعریف "کار خوب" در شهرداری پردیس یعنی اجرا "در زمان مناسب" و "با کیفیت مناسب" است.

وی تصریح کرد: امروز این تعریف در پروژه های عمرانی و خدماتی شهرداری پردیس در هفته دولت به شکلی بارز نمود یافت و همه همکارانم به ویژه کارکنان معاونت عمرانی با تلاشی شبانه روزی طی ۲۰ روز، بوستانی به مساحت ۱۴ هزار متر مربع احداث و در ۷۲ ساعت زیرسازی و آسفالت یک پارکینگ عمومی به مساحت ۷ هزار متر مربع را به اتمام رساندند.

مرتضی همتی با اشاره به مشخصات این پروژه خاطرنشان کرد: بازار میوه و تره بار فاز هشت شهر پردیس با مساحت یک هزار و ۳۰۰ مترمربع شامل ۱۵ واحد تجاری با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان در محلی مناسب احداث شد.

وی در پایان با بیان اینکه، شان نوکری مردم نه به حرف بلکه در عمل باید ثابت شود، یادآور شد: شهرداری پردیس برغم عدم واگذاری فازهای جدید، حسن نیت خود و آمادگی برای خدمت و نوکری مردم را با احداث ساختمان ناحیه خدماتی، دو مرکز آتش نشانی در فازهای جدید و بازار میوه و تره بار اثبات کرد و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

 

Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    6.1.7.0
    V6.1.7.0