• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۲/۲۹ 
شهرداری پردیس
آغاز به كار معتبرترین رویداد فناورانه خاورمیانه با عنوان inotex 2021 با همكاری شهرداری پردیس

 آغاز به کار معتبرترین رویداد فناورانه خاورمیانه با عنوان inotex 2021 با همکاری شهرداری پردیس

دهمین نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری اینوتکس بعنوان بزرگترین و معتبرترین نمایشگاه حوزه "های تک" در ایران و خاورمیانه به منظور آشنایی با جدیدترین فناوری های روز دنیا ظهر امروز با همکاری شهرداری پردیس در پارک علم و فناوری این شهر آغاز به کار کرد.

در آیین گشایش این نمایشگاه سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رییس بنیاد ملی نخبگان، علی اکبر صالحی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، سجاد عباسی فشمی مدیر اجرایی نمایشگاه اینوتکس، حجت الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه شهرستان، دکتر رضایی فرماندار پردیس، مرتضی همتی شهردار پردیس، دیگر مدیران و سفیران ۲۰ کشور جهان حضور داشتند.

مرتضی همتی شهردار پردیس در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه اینوتکس اظهار داشت: پارک علم و فناوری پردیس بعنوان یکی از مجموعه های پیشرو در زمینه تکنولوژی های روز دنیا و تولید محصولات علمی کم نظیر از مفاخر این شهر قلمداد می شود.

وی ادامه داد: نگاه خانواده بزرگ شهرداری پردیس به پارک فناوری از دو منظر بهره گیری از ظرفیت علمی این مجموعه برای توسعه کمی و کیفی خدمات شهری و همچنین هویت بخشی به شهر حائز اهمیت است.

شهردار پردیس تصریح کرد: در همین راستا تورهای گردشگری علمی به منظور بازدید شهروندان گرامی پردیس از این نمایشگاه به همراه ایجاد ایستگاه اختصاصی خودروهای حمل و نقل همگانی برای انتقال علاقمندان برنامه ریزی شده تا از این طریق، دنیای فناوری از یک حوزه محدود و انحصاری پا را فراتر گذاشته و به درون خانه ها و جمع اعضای خانواده وارد شود.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0