• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ 
شهردار پردیس؛
‍ اتمام حجت با كاركنان پلیس ساختمان؛

‍ اتمام حجت شهردار پردیس با کارکنان پلیس ساختمان؛

برخورد بدون مماشات با ساخت و سازهای غیرمجاز در شهر پردیس/سازه های فاقد پروانه ساختمانی اجازه هیچگونه فعالیتی ندارند

مرتضی همتی شهردار پردیس عصر امروز ضمن بازدید از مناطق آلوده ساخت و ساز در نواحی کارگاهی فاز هفت با حضور در جمع کارکنان واحد کنترل و نظارت با پرسنل این مجموعه اتمام حجت کرد.

وی در جریان این بازدید اظهار داشت: شهرداری پردیس طی یک سال گذشته از شرایطی دشوار و بحرانی به ساحلی نسبتا امن و آرام رسیده است.

 شهردار پردیس ادامه داد: امروز در سایه تلاش شبانه روزی همه همکارانم، افتخارات بزرگی نظیر ثبت رکورد در احداث پروژه های عمرانی طی بازه های زمانی کوتاه مدت و همچنین انتخاب بعنوان شهرداری برتر استان کسب شده و من اجازه نمی دهم چنین توفیقات شاخصی تحت تاثیر حواشی مختلف قرار گیرد.

مرتضی همتی ادامه داد: تعریف کار خوب یعنی اجرا در زمان مناسب و با کیفیت مناسب باید به مانند دیگر بخش های شهرداری پردیس در واحد کنترل و نظارت نیز نهادینه شود، بنابراین هنر یک پلیس ساختمان، پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز قبل از وقوع آن است.

وی افزود: در حال حاضر علاوه بر حراست و بازرسی شهرداری پردیس، دیگر نهادهای نظارتی نیز با اشراف کامل فعالیت های حوزه ساخت و ساز را زیر نظر دارند و همه کارکنان به ویژه پرسنل پلیس ساختمان باید برای اجراي قانون تلاش کنند تا ساخت و ساز غيرمجاز صورت نگيرد .

شهردار پردیس خطاب به متخلفان در بحث ساخت و سازهای غیرمجاز نیز متذکر شد: به هیچ عنوان اجازه نمی دهم در سازه های فاقد پروانه شهر پردیس، خشت روی خشت چیده شود و با قانون شکنی ها قاطعانه و بدون مماشات برخورد می شود.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0