
متن منشور اخلاقی
کارکنان شهرداری پردیس به شرح ذیل است:
کارکنان شهرداری پردیس با ایمان به اراده
خداوند متعال و در جهت کسب رضایت حق تعالی و حفظ منافع عموم به ارائه خدمات به
شهروندان پرداخته و جلب رضایت آنان را سرلوحه کار خود قرار می دهند.
کارکنان شهرداری پردیس بر این باورند که
شهروندان ، متولیان واقعی شهرند از این رو حضور آنان در شهرداری را مغتنم می
شمارند.
کارکنان شهرداری تهران با رعایت نظم، آراستگی،
وقت شناسی و مسئولیت پذیری و با رعایت ادب، نزاکت، عدالت و انصاف آماده پذیرش
شهروندان در شهرداری می باشند.
کارکنان شهرداری پردیس باور دارند که عزت،
احترام و تکریم مراجعان از مهمترین مسئولیت های آنان است و تمام تلاش خود را معطوف
حفظ شخصیت و جایگاه شهروندان درفرآیند ارتباطات متقابل می نمایند.

کارکنان شهرداری پردیس انجام امور شهروندان را
در کوتاه ترین زمان ممکن ضروری دانسته و کوشش خواهند نمود تا از اتلاف وقت آنان در
شهرداری جلوگیری نمایند.
کارکنان شهرداری پردیس مصمم هستند تا امکانات و
تسهیلات لازم را برای آسایش و آرامش و استقرار شهروندان در فضای مناسب اداری
اختصاص داده و خدمات خود را با کیفیت مطلوب و به شیوه ای مناسب و نوین در اختیار
آنان قرار دهند.
کارکنان شهرداری پردیس خود را موظف می دانند تا
در حوزه فعالیت خود هرگونه اطلاعات و توضیحات کافی مورد نیاز شهروندان را به سرعت
و با توجه به مقررات برای آنان فراهم آورند.
کارکنان شهرداری پردیس بر این اعتقاد می باشند
که مبنای ارزیابی فعالیت های آنان جلب نظرات و میزان رضایت شهروندان است، از این
رو با ایجاد تمایلات مثبت به کار و متناسب با نوع فعالیت به تلاش مجدانه و صادقانه
در شهرداری پردیس می پردازند.
کارکنان شهرداری پردیس استقبال خود را از
انتقاد و پیشنهادات شهروندان در کلیه مصادیق اموردر شهرداری اعلام و در جهت ارج
نهادن به نظرات مردم، ازآن به عنوان زمینه ساز رشد و ارتقا خدمات شهرداری استفاده
می کنند.
با انتشار این منشور همه مدیران واحدهای
شهرداری پردیس موظف شده اند روشهای مورد عمل و بخشنامه ها و دستورالعمل های خود را
با رعایت قوانین و مقررات مربوط منطبق با معیارهای اخلاقی منظم در منشور تطبیق
دهند.
|